Wees slim en doe mee met deze printinnovatie!

Geen zorgen meer over het op tijd bestellen van toner en inktcartridges met WePrintSmarter – SmartSupplies!

Volledig geautomatiseerd

WePrintSmarter – SmartSupplies is een end-to-end, webbased oplossing waarmee het bestellen en leveren van toner en inktcartridges volledig wordt geautomatiseerd voor alle merken printers en multifunctionele apparaten.

Als de toner en inktcartridges in de aangesloten printers op beginnen te raken, wordt automatisch een bestelopdracht aangemaakt. Alle bestellingen worden 24/7 naar ons gestuurd en direct naar u verzonden. Nadat u uw printartikelen heeft ontvangen, zult u onze factuur ontvangen. Er zijn geen ingewikkelde contracten, het is een ‘pay-as-you-go’-systeem.

Het SmartSupplies portal geeft u 24/7 toegang tot de status van elke printer in uw netwerk. Het geeft het resterende niveau van elke toner en inktcartridge aan en de status van elke bestelde cartridge. Het is ook heel eenvoudig om de automatische bestelservice te starten of stop te zetten. U heeft het volledige beheer.

Gratis, gemakkelijk te installeren software (dat doen wij graag voor u) en geen ingewikkelde contracten. De eenvoud van ‘pay-as-you-go’

wilt u meer informatie of zo snel mogelijk van start gaan? Meld u dan gratis en vrijblijvend aan middels onderstaand formulier.

Naam:*
Bedrijfsnaam:
E-mail:
Telefoon:
-
Adres:

Lokatie

U vindt ons servicepunt / kantoor op de Marktstraat 63 in Wormerveer.

Klik hier voor onze tarieven

Openingstijden

Ons servicepunt is alleen op afspraak geopend.

info@saencom.nl

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Share This